Ben jij er klaar voor om je ROI meer dan te verdriedubbelen en minimaal € 5.000,- aan mediawaarde te behalen?

Ken jij alle ingangen om journalisten te bereiken en zij jouw artikelen publiceren

Wat nieuws is en hoe jij het kunt maken

Ben jij helder in je missie en weet jij hoe je je moet uitdrukken zodat journalisten daar de beste quotes uit kunnen halen

Hoe je je sterkste persbericht schrijft die journalisten willen publiceren

Weet jij welke vormen van nieuws er zijn en wat je op welk moment moet inzetten voor maximaal bereik

Hoe je een goede pitchmail schrijft die journalisten direct uit hun overvolle mailbox pakken

Hoe je ijzersterke relaties opbouwt zodat je in de media komt en wordt opgenomen in de digitale rolodex van experts

We houden niets achter. We vertellen je exact wat je wel en niet moet doen om te zorgen dat jij gepubliceerd wordt en in de media blijft komen zodat je uitgroeit tot GO TO person van jouw vakgebied.

Ben je er klaar voor?

0

jaar PR-ervaring

0

(inter)nationale bedrijven geholpen

0

(inter)nationale publicaties

Je voelt aan alles, ik ben klaar voor het grote podium

Het is tijd voor het serieuze werk.

Jij wilt extreem groeien in naamsbekendheid en expertstatus. Doelgericht, strategisch en gefocust op jouw doelgroep.

A-list klanten met een grote investeringsbereidheid zijn dankzij jouw bekendheid overtuigd dat jij de beste match bent

Jij wilt gevraagd worden om in de media en op podia spreken over jouw expertise en visie

Jij wilt de concurrentie met gemak voorbij streven dankzij jouw onbetwiste expertstatus

En je wilt zelf van A-Z doen, zodat je hier je hele carrière van profiteert

Ben jij er klaar voor om je ROI meer dan te verdriedubbelen en minimaal € 5.000,- euro aan mediawaarde te behalen?

Dan zien we jou bij The PR Academy!

Klanten verschenen in:

Klanten verschenen in:
Recensie Stefanie

”Mijn eerste PR campagne leverde meteen al 4 publicaties op! Wat een super motiverende eerste PR ervaring was dat.”

“De training heeft mij precies die structuur en focus gegeven die ik nodig had in mijn onderneming. Ik leer door de bril van mijn doelgroepen naar het vak te kijken. Dit heeft mijn werkplezier enorm vergroot.”

– Stefanie de Jong – Acupunctuurpraktijk voor vrouwen ‘Laogong’ –





De Ondernemer artikel
Flair artikel
Happy Financial artikel
NH Dagblad artikel
Ouders van Nu artikel
Bedrock

Het moment om 100.000+ potentiële klanten te bereiken is nu!

De grootste worden binnen je vakgebied en in één adem genoemd worden met de bekendste experts van ons land. Je maximale potentie waarmaken. Dat is wat jij wilt.

Maar je hebt geen idee waar je moet beginnen.
Hoe kom ik in contact met journalisten?
Waar vind ik hun contactgegevens?
Wat moet ik precies zeggen waardoor zij denken: dit wil ik publiceren!

Je voelt nu vooral frustratie als je weer eens een concullega in de media ziet die wel haar podium pakt. Je ergert je groen en geel als je concurrent gevraagd wordt om haar deskundigheid, terwijl ze een middelmatig verhaal heeft en jij dit veel beter kunt verwoorden.

Jij wilt daar zitten.

Jij wilt deze mensen bereiken. Als deskundige gevraagd worden om je visie te delen, interviews geven over je vakgebied en per publicatie makkelijk tienduizenden potentiële klanten bereiken.

Jij durft je spreekwoordelijke ‘kop’ boven het maaiveld uit te steken, want je hebt een visie die gehoord mag horen. Jij doet het anders, en daarmee kun jij zoveel waarde toevoegen in de media én potentiële klanten bereiken.

Ben jij klaar om de taal van journalisten te spreken zodat je waanzinnig veel impact met sterke PR?
Dan gaan we samen aan de slag!

”Ik ben gepubliceerd in Noord-Hollands dagblad, op LINDA.nl, Bedrock en twee keer in Vriendin! Heb relaties opgebouwd met journalisten en de uitnodiging gehad meer verhalen te pitchen omdat ze aanslaan bij lezers.’

The PR Academy was precies wat ik nodig had, zonder dat ik me ervan bewust was. Sinds ik ben begonnen ben ik meerdere keren gepubliceerd en er staan op dit moment nog 3 (!) gepland.

De samenwerking met Marieke en Anna Maria is zo fijn. Praktisch en ze zijn heel deskundig. En de bereidheid om die deskundigheid te delen is heel groot. Ik ben zo blij dat ik hen heb leren kennen. Ik leer heel veel en heb er plezier in! Als je op een andere manier zichtbaar wil zijn, maar niet weet waar je moet beginnen. Dat is hier. Meteen doen!

– Leonie Boekel – Loopbaancoach en Trouwambtenaar bij Boek de Babs –

In de PR Academy krijg je:

8 praktische sessies

Waarin we je van A-Z meenemen om je sterkste PR-campagne te bouwen

Online Leeromgeving

 12 maanden toegang tot de online leeromgeving met daarin alle sessies, opdrachten, checklists, maar ook inspiratie en andere extra’s. Inclusief een Do & Don’t document met tips van 3 gerespecteerde journalisten.

Toegang tot de Facebook community

Je krijgt na aanmelding toegang tot de Facebook community waar je je vragen kunt stellen aan andere deelnemers, en elkaar kunt helpen.

Bonus – toegang tot Q&A’s

Om de maand is er een digitale Q&A van 60 minuten waarin je je vragen kunt stellen en Anna Maria of Marieke met je meekijkt.

Bonus – Copywriting Clinic van Amanda Murre

Leer alles over schrijven voor pers zodat je in 60 minuten een goed persbericht op papier hebt. En jij zonder twijfels pakkende pitchmails typt. Staren naar een leeg scherm is verleden tijd.

PR Experts Marieke en Anna Maria - PR training Moeiteloos in de media

Wij zijn Anna Maria en Marieke. Twee PR-experts die samen al meer dan 27 jaar in de PR-branche werken.

Wij hebben het vak PR letterlijk geleerd door onderaan te beginnen bij PR-bureau Media Tornado. Marieke als stagiaire en Anna Maria als Junior PR-medewerker.

In 2017 veranderde alles voor ons toen wij Media Tornado overnamen. Het ondernemerschap was nog nieuw, maar in PR hadden we een zwarte band. We hadden een andere visie dan de vorige eigenaar en gooiden het roer om. En geloof ons, dat ging niet zonder slag of stoot.

We ontwikkelden een PR-strategie die stuurt naar het hoogst haalbare: ijzersterke, future proof PR met maximale impact.

Binnen de kortste keren trokken we MEGA klanten aan als Afrojack, Pokémon en Hayu die inmiddels jarenlang klant zijn. Met onze strategie maakten we onze ambitie waar: de beste PR-keuze zijn voor (inter)nationale entertainment merken.

Inmiddels hebben we al meer dan 92+ klanten geholpen met waanzinnige PR-campagnes waaronder de samenwerking tussen Van Gogh Museum en Pokémon, het spectaculaire Boxing Influencers en de complete MISFITfilms-franchise.

You name it en we hebben het bij de hand gehad.
Van productlanceringen en Amerikaanse sterren begeleiden tot regelrechte crisis PR.

In al die jaren hebben we ook de verschuiving van print naar online gezien, de grote druk die social media op traditionele media legde en de opkomst van influencerPR. We’ve seen it all en weten hoe we met het dynamische medialandschap moeten omgaan om dit vóór onze klanten te laten werken.

Alles liep op rolletjes bij Media Tornado
We hadden een indrukwekkend klantportfolio en een vaste stroom aan inkomsten. Maar het ondernemerschap smaakte naar meer. We kregen steeds vaker de vraag van ondernemers of wij ook hen konden helpen met  hun PR. Maar het liep vaak spaak op budget.

Op een dag zaten we samen op het terras.
Dagdromend over de toekomst ontstond een briljant plan:
We gaan een tweede PR-bedrijf starten.

Speciaal voor dienstverleners (psychologen, therapeuten coaches) en creatieve ondernemers met een zelf ontwikkeld product. Die aan alles voelen dat in de media komen de juiste volgende stap is.
En zo werd ons tweede bedrijf geboren: Moeiteloos in de Media.

Want we weten: iedere ondernemer die niet in de media komt laat groeikansen liggen. Want er is geen limiet aan wat je kunt bereiken in naamsbekendheid als je weet hoe het medialandschap werkt. Je moet simpelweg de juiste PR-strategie toepassen op het juiste moment voor MEGA impact.

Onze klanten zijn enthousiast:

De drijvende kracht achter PR is storytelling

Wie kent je bedrijf beter dan jijzelf?

Wij geloven dat je zonder sterk fundament (missie, visie, A-list klant en kernboodschap) geen goede PR-strategie kan bouwen, omdat je zonder sterk fundament schiet met hagel. Je doet maar wat, in de hoop dat je verhaalt wordt opgepakt. Je hebt niet helder wat exact je doel is, voor je wie je boodschap precies is, waar zij zich bevinden in het medialandschap en met welk verhaal jij hen kunt bereiken EN raken.

Want in de media komen is leuk. Het voedt misschien je ego, maar als de verkeerde doelgroep het ziet of hoort, dan heeft het weinig effect. Dan maakt het niet de impact die je wilt.

Wij zijn ambitieus en realistisch. Tijd is kostbaar en wij houden ervan om concreet te zijn en te werken met voorbeelden. Daarom hebben wij de training zo ontwikkeld dat jij na 8 praktische sessies precies weet wat je moet doen om maximaal mediasucces te behalen in relevante media. En dit kunt blijven doen, zodat je er je hele carrière van profiteert.

The PR Academy is ontwikkeld aan de hand van onze ervaring met ’s werelds grootste entertainmentmerken als Paramount Pictures, Warner Bros., Afrojack, Peppa Pig en Cartoon Network, en zit vol met voorbeelden, inspiratie en extra’s.

Alles wat je nodig hebt om moeiteloos in de media te komen

The PR Academy + extra’s zijn beschikbaar in de online leeromgeving.
Zo kan je de training kijken wanneer je wilt en zo vaak als je wilt.

Investering € 1597,- €999,- (excl. BTW) voor 12 maanden toegang

The PR Academy die bestaat uit 8 sessies,
met iedere sessie een video, audiobestand,
checklist en opdracht.

FAQ

Wat kost de training bij The PR Academy?

De training kost normaal gesproken € 1597,-, maar jij hebt een kortingscode waardoor je nu nog maar 999 euro betaalt. Je krijgt 12 maanden toegang tot de online leeromgeving waar je 8 praktische sessies vindt. Hier vind je ook per sessie opdrachten en checklists, de bonusmodule copywriting en veel voorbeelden en inspiratie voor persberichten en pitchmails.

Waar krijg ik hulp bij?

De sessies zijn volledig, dus je kunt zelf alles stapsgewijs doorlopen. Naast de online leeromgeving krijg je ook toegang tot 6 Q&A’s met Marieke of Anna Maria die om de maand worden gegeven.

Bereiden jullie mij ook voor op interviews?

Indien nodig kunnen wij je een digitale mediatraining geven. Dit duurt 2 uur en kost € 219,- en kan alleen worden afgenomen als onderdeel van één van onze trajecten.

Ik vind het wel een hoge investering

Dat snappen we, maar bedenk wat er gebeurt als je niets doet. Dan verandert er niets aan je situatie en krijg je niet de grotere naamsbekendheid die je wilt. Een publicatie heeft gemiddeld een mediawaarde van € 1000,-, dat is de waarde die je zou moeten betalen als je zou adverteren.

Dit betekent dat je met 1 publicatie in een magazine of website je investering er al bijna uit hebt.

Wanneer kan ik starten met een training van The PR Academy?

Je kunt starten wanneer jij wilt. Je houdt 12 maanden toegang tot de online leeromgeving en kunt de training op je eigen tempo volgen.