‘Gegarandeerd in de media, zonder dat jij je er druk om hoeft te maken. Wij doen het werk, zodat jij maximaal geniet van landelijke media aandacht.’
jaar PR-ervaring
(inter)nationale bedrijven geholpen
(inter)nationale publicaties
Jij bent een ondernemer met een goed lopende dienst of eigen ontwikkeld product. Je hebt kennis van je markt en je doet je marketing, want je weet: zichtbaarheid is een van de belangrijkste onderdelen van je business. Je wilt alleen meer naamsbekendheid en expertstatus opbouwen, zonder dat je al het werk er van hebt, want je hebt het al druk genoeg. Je wilt dat het gewoon geregeld wordt.
Want je bent actief op je socials en via je nieuwsbrief, maar je bent klaar voor volgende stap! Een nieuw level. Landelijke media-aandacht om jouw expertstatus écht te claimen, om je concurrentie voorbij te streven en te zorgen dat de markt (en potentiële klanten) je de waardering toekennen die je verdient. En klanten aan te trekken met een hoge investeringsbereidheid door je verworven bekendheid. En daar hebben wij een oplossing voor: The Agency. Binnen 2 maanden word jij gegarandeerd 2x gepubliceerd in de media.
Als er over jouw vakgebied gesproken wordt, dan wil jij namelijk top of mind zijn!
Je wilt bekendheid bij het grote publiek.
Je wilt 100% jouw expertstatus claimen.
Meer nieuwe klanten aantrekken.
Want jij weet dat er meer in zit.
Je bent klaar om de naamsbekendheid van jouw product of dienst door het dak te laten gaan. En dan niet met een persoonlijk verhaal, maar je wilt de zakelijke kant belichten.
Het liefst schuif je aan bij radio en-/of TV en word je gevraagd als vaste columnist bij een magazine om zo jouw ambitie, expertstatus en geloofwaardigheid naar het hoogste niveau te tillen. Zodat jouw doelgroep weet: jij bent dé autoriteit binnen dit vakgebied.
Dat is wat je wil bereiken. Jij hebt een lijst op je website en in je Instagram bio met: Gezien in: DeOndernemer, Happiness, Linda., Telegraaf etc…
Jij hebt alleen geen zin en tijd om dit zelf uit te vogelen, want je gelooft dat ieder zijn expertise heeft.
Je wilt werken met de beste partij om jou slim, snel en strategisch in de media te positioneren.
Als je daar aan toe bent, dan werken we graag met je samen.
Het moment om 100.000+ potentiële klanten te bereiken is nu!
De grootste worden binnen je vakgebied en in één adem genoemd worden met de bekendste experts van ons land. Jouw maximale potentie waarmaken. Dat is wat jij wilt.
Maar je hebt geen idee waar je moet beginnen.
Je hebt geen tijd om dit zelf te gaan regelen.
Je hebt ook geen zin om dit te gaan leren.
Of er bakken met geld aan uit te geven.
Dat neemt niet weg dat je nu vooral frustratie voelt als je weer eens een concullega in de media ziet die haar podium pakt.
Je ergert je groen en geel als je concurrent gevraagd wordt om haar deskundigheid, terwijl ze een middelmatig verhaal heeft en jij dit veel beter kunt verwoorden.
Jij wilt daar zitten.
Jij wilt deze mensen bereiken. Als deskundige gevraagd worden om je visie te delen, interviews geven over je vakgebied en per publicatie makkelijk tienduizenden potentiële klanten bereiken.
Jij durft je ‘kop’ boven het maaiveld uit te steken, want je hebt een visie die gehoord mag horen. Jij doet het anders, en daarmee kun jij zoveel waarde toevoegen in de media én potentiële klanten bereiken.
Maar je gaat dit niet zelf doen, dus daardoor ligt deze ambitie onnodig stof te happen op de plank. Je wilt het liever uitbesteden, want je gelooft dat ieder zijn eigen vak heeft.
En laat dit nu net onze expertise zijn.
Ben jij klaar voor waanzinnig veel impact door PR in landelijke media, zonder dat je er iets voor hoeft te doen?
Dan gaan we samen aan de slag.
”In de eerste pitchronde gelijk beet bij Linda., WendyOnline.nl en Bedrock.nl!”
‘Ik wilde graag in de media komen, alleen ik wist niet hoe ik de naamsbekendheid kon vergroten op een manier dat ook bij mij past. Anna Maria en Marieke kwamen op mijn pad en na het kennismakingsgesprek wist ik direct: deze meiden mij kunnen helpen.
Samenwerken met Marieke en Anna Maria is heel fijn. Naast hun kennis en kunde op het vlak van PR, zijn ze enthousiast en ze vullen elkaar aan. Ik heb het gevoel dat ik naast alle PR-kennis en hulp ook een stukje coaching heb gekregen om met de Queen of Water en met mijn kennis van water echt in mijn kracht te gaan staan.
Mijn kennis van PR is zo gegroeid! Het heeft geresulteerd in publicaties in grote vrouwenbladen (on- en offline), maar ook grote websites en podcasts. Ik merk dat mijn bedrijf meer en meer is gaan rollen nadat ik de keuze heb gemaakt om de media aan te schrijven. De samenwerking met Anna Maria en Marieke heeft mijn bedrijf naar een hoger plan getild.
Een fijne, positieve insteek en ongelofelijk veel PR kennis hebben Anna Maria en Marieke. Ik zou het aan iedereen aanraden die op zoek is naar meer bekendheid met zijn/haar bedrijf.’
– Elenoor Meijer (Queen of Water onderdeel van World of Water) –
Je voelt aan alles, ik ben klaar voor het grote podium
Het is tijd voor het serieuze werk.
Als dit is waar je enthousiast van wordt, dan willen we met je werken.
Ons doel is het onderste uit de kan halen om jou te laten excelleren in naamsbekendheid, merkvertrouwen en expertstatus door landelijke media-aandacht.
De drijvende kracht achter PR is storytelling
Dat betekent dat PR maatwerk is. Wij geloven dat zonder sterk fundament (missie, visie, A-list klant en kernboodschap) geen goede PR-strategie gebouwd kan worden. Als je zoekt naar je PR-bureau om gewoon een campagne voor je uit te voeren, kijk dan gerust verder.
Wij bouwen PR-strategieën op basis van je fundament waarbij je A-list klant, de klant met wie jij het allerliefste werkt, leidend is. Want het is leuk om in de media te komen, dat voedt misschien je ego, maar als de verkeerde doelgroep het leest, dan maak je niet de impact die je wilt.
We zijn ambitieus en realistisch, dit houdt in dat we kijken naar hoe jij maximaal mediasucces kunt behalen in relevante media. Dit doen we aan de hand van onze jarenlange ervaring met ’s werelds grootste entertainmentmerken als Paramount, Warner Bros., Afrojack, Peppa Pig en Cartoon Network.
Na onze bewezen succesformule ingezet te hebben voor grote entertainmentbedrijven, doen we dat nu ook voor jou.
‘’The Inner Work heeft al geschitterd in Talkies, Manifestatie Magazine, op Bedrock.nl en er staan meer publicaties op de agenda zoals Happinez, Telegraaf en Linda!’’
Via social media kwam ik in contact met Anna Maria en Marieke. Ik wist niets van PR, maar ik wilde wel mijn zelfontwikkelde kaartendeck, dat vers van de pers kwam, in de spotlight zetten.
Vanaf het eerste moment voelde het goed, we hadden een klik. Wanneer je met deze vrouwen in gesprek gaat vallen er 3 dingen op: hun enorme kennis en persnetwerk, hun dynamiek en hun creativiteit die ze gelijk inzetten om met je mee te denken. Inmiddels heeft The Inner Work geschitterd in Talkies en Manifestatie magazine en op Bedrock en staan er nog meer publicaties zoals Happinez, Linda en Telegraaf Vrouw op de agenda.
Ik ben zo ontzettend blij dat ik deze stap heb gezet. Wat Anna Maria en Marieke hebben gedaan was mij hoogstwaarschijnlijk niet gelukt en zeker niet in dit korte tijdsbestek. Want snel zijn ze! Ik kan deze vrouwen niets meer dan met veel liefde aanraden aan ondernemers die hun merk of product in de spotlight willen zetten. Twijfel je nog? Doe het!
– Lisette Durinck (Gecertificeerd zelfliefdecoach & ontwikkelaar van The Inner Work – kaartendeck)
The Agency is jou op het lijf geschreven als je:
Ben jij klaar voor een PR-campagne van minimaal € 12.000,- euro aan mediawaarde voor een investering van slechts een fractie van dit bedrag?
Dan ben je heel welkom bij The Agency!
Wij zijn Anna Maria en Marieke. Twee PR-experts die samen al meer dan 27 jaar in de PR-branche werken.
Wij hebben het vak PR letterlijk geleerd door onderaan te beginnen bij PR-bureau Media Tornado. Marieke als stagiaire en Anna Maria als Junior PR-medewerker.
In 2017 veranderde alles voor ons toen wij Media Tornado overnamen. Het ondernemerschap was nog nieuw, maar in PR hadden we een zwarte band. We hadden een andere visie dan de vorige eigenaar en gooiden het roer om. En geloof ons, dat ging niet zonder slag of stoot.
We ontwikkelden een PR-strategie die stuurt naar het hoogst haalbare: ijzersterke, future proof PR met maximale impact.
Binnen de kortste keren trokken we MEGA klanten aan als Afrojack, Pokémon en Hayu die inmiddels jarenlang klant zijn. Met onze strategie maakten we onze ambitie waar: de beste PR-keuze zijn voor (inter)nationale entertainment merken.
Inmiddels hebben we al meer dan 92+ klanten geholpen met waanzinnige PR-campagnes waaronder de samenwerking tussen Van Gogh Museum en Pokémon, het spectaculaire Boxing Influencers en de complete MISFITfilms-franchise.
You name it en we hebben het bij de hand gehad.
Van productlanceringen en Amerikaanse sterren begeleiden tot regelrechte crisis PR.
In al die jaren hebben we ook de verschuiving van print naar online gezien, de grote druk die social media op traditionele media legde en de opkomst van influencerPR. We’ve seen it all en weten hoe we met het dynamische medialandschap moeten omgaan om dit vóór onze klanten te laten werken.
Alles liep op rolletjes bij Media Tornado
We hadden een indrukwekkend klantportfolio en een vaste stroom aan inkomsten. Maar het ondernemerschap smaakte naar meer, want we kregen steeds vaker de vraag van ondernemers of wij ook hun PR konden doen.
Op een dag zaten we samen op het terras.
Dagdromend over de toekomst ontstond een briljant plan:
We gaan een tweede PR-bedrijf starten.
Speciaal voor dienstverleners (psychologen, therapeuten coaches) en creatieve ondernemers met een zelf ontwikkeld product. Die aan alles voelen dat in de media komen de juiste volgende stap is.
En zo werd ons tweede bedrijf geboren: Moeiteloos in de Media.
Want we weten: iedere ondernemer die niet in de media komt laat groeikansen liggen. Want er is geen limiet aan wat je kunt bereiken in naamsbekendheid als je weet hoe het medialandschap werkt. Je moet simpelweg PR-strategie toepassen op het juiste moment voor MEGA impact.
‘”Ik gaf interviews bij o.a. Marie-Claire, Flair, 100%NL en er volgt een interview in de Vlaamse Flair!”
Anna Maria & Marieke hebben duidelijk hun strepen verdiend binnen PR. Buiten hun know-how van het medialandschap, weten ze heel goed hoe ze jou als merk dusdanig kunnen positioneren zodat je (verhaal) opvalt bij journalisten.
Extra plus is de persoonlijke connectie. Het zijn fantastische vrouwen om mee samen te werken, naast inspirerend gaan ze echt voor je door het vuur om de beste resultaten te behalen. Als klant kun je niet om meer wensen om je gehoord, gezien én begrepen te voelen. Dikke aanrader!
– Samantha Tolboom – Master Closer & Master Appointment Setter –
Wat kun je van ons verwachten?
Dit krijg je bij The Agency:
Investering 2 maanden traject: 3.500,- euro * (excl. BTW)
Je ontvangt gegarandeerd 2 publicaties
*Betalen in 2 termijnen mogelijk à € 1.850,- per maand.
“The Agency” is er voor de ondernemer die écht klaar is om die torenhoge ambities waar te maken.
Ben jij klaar om je ambities waar te maken?
Zo niet, je kunt nog terug.
Dit traject is niet voor iedereen geschikt.
1. Als je hoopt dat de media jou uiteindelijk wel weet te vinden.
2. Als je liever blijft aanklooien met ads die matige resultaten opleveren.
3. Als je niet proactief de media wilt opzoeken.
4. Als je niet persé als expert hoeft te worden gezien.
5. En het allemaal wel prima vindt zo…
Even goede vrienden!
Maar dan is The Agency niet voor jou.
Maar als je voelt: dit is mijn moment om in de spotlight te stappen, mijn expertstatus voor de volle 100% te claimen, dan ben je bij ons aan het juiste adres.
Laten we in gesprek gaan. Dan laten we zien welke kansen er voor jou liggen om je podium te pakken in de media.
Na een kennismakingsgesprek van 20 minuten weet jij exact waar jouw media-kansen liggen.
We laten je concreet zien welke mogelijkheden nu onbenut blijven en hoe we daar op slimme, strategische wijze verandering in brengen, zodat je in je bio en op je website kunt zetten: gezien in LINDA., DeOndernemer en Nu.nl.
Maar we zijn ook realistisch. We werken met een deurbeleid en bespreken of wij de juiste partij zijn om je hiermee te helpen. In dit traject werken we namelijk samen met een kleine groep ondernemers om de kwaliteit te waarborgen die onze internationale klanten ook van ons gewend zijn.
De kennismaking is gratis en vrijblijvend.
Als je liever de touwtjes in handen houdt en zelf het PR-vak van A-Z wilt leren, zodat je rechtstreeks de contacten onderhoudt met de pers, dan is The PR Academy wat voor jou.